غیبت جباری در تمرین روز سه شنبه تیم فوتبال استقلال
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا از سایت رسمی اینترنتی باشگاه استقلال تهران، تمرین تیم فوتبال استقلال، ساعت 13 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه شهید دستگردی آغاز شد و بارش برف در تهران، فضای تمرین را تحت ‌تاثیر قرار داده بود.

'جواد زرینچه' عضو هیات مدیره و مشاور فنی باشگاه استقلال و 'شاهرخ بیانی' پیشكسوت باشگاه استقلال در محل تمرین آبی پوشان پایتخت حضور یافتند و 'منصور پورحیدری' سرپرست تیم استقلال در 20 دقیقه پایانی به محل تمرین آمد.

بازیكنانی كه در دیدار مقابل تیم تراكتورسازی تبریز در تركیب ثابت تیم استقلال حضور داشتند، پس از حدود یك ‌ساعت تمرین به خانه رفتند.

البته 'خسرو حیدری' و 'جی لوید ساموئل' كه به دلیل دریافت كارت زرد در دیدار مقابل تراكتورسازی از حضور در شهرآورد محروم شدند، در كنار سایر بازیكنان تیم استقلال تمرین كردند.

بازیكنان تیم استقلال پس از انجام حركات كششی و گرم كردن بدن، فوتبال 5 به 2 را در دستور كار خود قرار دادند و سپس به انجام كارهای تاكتیكی و سرعتی پرداختند.

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران در هفتاد و چهارمین شهرآورد سرخابی های پایتخت، ساعت 18 روز پنجشنبه (پس فردا) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یكدیگر می روند.

7537 / 1589





:: برچسب‌ها: قرمز , دریا , رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: